PARAMORE - HAYLEY WİLLİAMS TÜRKİYE
Forumumuzdaki Bilgilerden Yararlanmak İçin Lütfen Üye Olunuz ya da Giriş Yapınız !...

PARAMORE - HAYLEY WİLLİAMS TÜRKİYE

Paramore ve Hayley Williams Hakkında Herşey...
 
AnasayfaKapıTakvimGaleriSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap
En son konular
» Çalışmalarım..
C.tesi Kas. 06, 2010 1:48 pm tarafından MkyFaRé*

» Pınar Culen Çalışmaları
C.tesi Kas. 06, 2010 1:46 pm tarafından MkyFaRé*

» Designby MkyFaRé*
C.tesi Kas. 06, 2010 1:41 pm tarafından MkyFaRé*

» || Eda's Graphics }
Çarş. Eyl. 08, 2010 9:37 pm tarafından PinkiSh

» DL arşiv
Salı Ağus. 24, 2010 2:36 pm tarafından Aurelie ~

» Ashley G. Arşiv
Salı Ağus. 24, 2010 2:18 pm tarafından Aurelie ~

» Robert Pattinson Resimleri
Salı Ağus. 24, 2010 2:12 pm tarafından Aurelie ~

» Hey Monday Photoshoots
Ptsi Ağus. 23, 2010 8:42 pm tarafından RénkLi ŞékéR

» üstteki üynn nesini beendin .D
Salı Ağus. 17, 2010 8:55 pm tarafından Aurelie ~


Paylaş | 
 

 Sağlıklı yaşam için sebze ve meyveler

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
RénkLi ŞékéR
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 724
Kayıt tarihi : 17/01/10
Yaş : 23
Nerden : FrankLin TN

MesajKonu: Sağlıklı yaşam için sebze ve meyveler   Çarş. Ocak 20, 2010 6:05 pm

İşte dünyanın en sağlıklı gıdaları:

PANCAR: Pancarların kırmızı ıspanaklar olarak görülmesi gerektiğini belirten Dr. Bowden içinde barındırdığı yüksek oranda folik asit ve doğal kırmızı pigmentlerin kanserle savaşmak için çok önemli olduğunu belirtiyor.

Nasıl tüketilmeli: Taze, çiğ ve salata içinde. Ancak pişirilirse antioksidan gücünü yitirir.

LAHANA: “Sulforaphane” gibi kanserle mücadele eden enzimler barındırır.

Nasıl tüketilmeli: Lahana salatası şeklinde yenilebileceği gibi hamburger ve sandviçlerin arasına da konularak tüketilebilir.

PAZI: Göz sağlığına iyi gelen “karoten” oranı çok yüksek olduğu için kullanılmasında fayda var.

Nasıl tüketilmeli: Dilimlenerek zeytin yağıyla tüketilebilir.

TARÇIN: Tansiyon ve kolestrole iyi gelir, her ikisini de dengelemeye yardımcıdır.

Nasıl tüketilmeli: Kahvenin ya da yulaf ezmesinin üzerine serpin.

NAR SUYU: Kan basıncının düzenlenmesine katkıda bulunan nar suyu antioksidan deposudur. Damarları korur ve tümörlerin büyümesini engeller.

Nasıl tüketilmeli: Narın suyunu sıkıp için.

BALKABAĞI ÇEKİRDEĞİ: Balkabağının en sağlıklı yeri olan çekirdekler magnezyum deposudur ve yüksek oranda mineral barındırır. Bu mineraller ölümü uzatır.

Nasıl tüketilmeli: Salata üzerine konulmalı ya da atıştırmalık gibi pişirilerek yenmeli.

SARDALYA: Konservedeki en sağlıklı gıdalardan olan sardalyanın yüksek omega-3 ve kalsiyum değerleri onu bu listeye sokuyor. Demir, potasyum, fosfor, B vitamini, magnezyum ve manganez oranları çok yüksek.

Nasıl tüketilmeli: Salata ve ekmek üzerinde soğan ve soslarla yiyebilirsiniz.

ZERDEÇAL: Baharatların yıldızı olarak tanımlanan zerdeçal kanserle mücadeleye yardımcı oluyor.

Nasıl tüketilmeli: Tavada yumurtaya ekleyin ya da sebze yemeğine koyun.

DONDURULMUŞ YABANMERSİNİ: Dondurulmuş olmasına rağmen gücünden birşey kaybetmeyen dondurulmuş yabanmersini hafızaya iyi geliyor.

Nasıl tüketilmeli: Yoğurdun içine karıştırılarak tüketilebilir.

KONSERVE BALKABAĞI: Düşük kalorili olmasının yanında lif ve A vitamini oranı yüksek olması dolayısıyla oldukça sağlıklı bir besin.

Nasıl tüketilmeli: Biraz yağ, tarçın ve hindistan cevizini karıştırarak tüketin.

KURU ERİK: Aynı erikte olduğu gibi kuru erik de antioksidan deposudur.

Nasıl tüketilmeli: Salamın arasına konularak yenilebilir.

YEŞİL ÇAY: Mesane, kolon, nefes borusu, pankreas, rektum ve mide kanserlerine yakalanma riskini azaltır. Kilo kontrolünü kolaylaştırır.

ELMA: Akciğer kanseri, astım ve diyabete karşı korur. Kemik güçlendiren K vitamini içerir. Yemeklerden 30 dakika önce tüketildiğinde iştahı bastırmaya yardımcı olur.

BROKOLİ: Tüm kanser risklerini azaltır. Mineral ve vitamin oranları çok yüksektir. Ayrıca vücudu toksinlerden arındıran kimyasallara sahiptir.

YUMURTA: Doğanın en kusursuz yiyeceği olarak tanımlanıyor. Protein bakımından zengin ama kalorisi düşük. Beyni korur ve göz sağlığını güçlendirir.

KIRMIZI ET: İşlemden geçirilmemiş kırmızı et, omega-3 bakımından zengindir. Makul miktarda tüketildiğinde kanserden korur. Protein ve B12 vitamini kaynağı.

FINDIK-FISTIK: Haftada 5 kez tüketmek kalp krizi ve kalp hastalığı riskini yüzde 30-50 arasında azaltıyor. Her gün için 25 gramlık, badem, ceviz, fıstık, fındık yeterli.

SÜT: Vitamin, mineral ve yararlı bakteriler bakımından zengin olan süt, kanserle savaşan CLA asidini de içerir.

SOMON: En iyi anti-aging gıdası. Omega-3 beyni ve kalbi korur. Ruh halini dengeler ve kan şekerini düzenler.

FASULYE: Kiloyu dengeler, kan şekerini düzenler. Kolon kanseri ve kalp hastalığından korur. Günlük tavsiye edilen lif miktarı 25-38 gram. Bir fincan fasulye ise 11-17 gram lif içerir.

YABAN MERSİNİ: Kanserden koruyan antioksidanlar içerir ve hafızayı güçlü kılar. Lif bakımından zengindir.

SOĞAN-SARIMSAK: Mide, prostat, yemek borusu kanserlerine karşı korur. Kalp hastalığı riskini yüzde 20 azaltır.







,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (Hayley Williams Tr)_)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://eda-williams.tumblr.com/
Aurelie ~
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 1671
Kayıt tarihi : 19/01/10
Yaş : 21
Nerden : Rob'un Kalbinden

MesajKonu: Geri: Sağlıklı yaşam için sebze ve meyveler   Çarş. Haz. 16, 2010 11:04 am

hımm
Hemen hemen tüm hepsi faydalı Very Happy

Teşekkürler bilgi için
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Sağlıklı yaşam için sebze ve meyveler
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
PARAMORE - HAYLEY WİLLİAMS TÜRKİYE :: BAYANLAR İÇİN :: Sağlık-
Buraya geçin: